måndag, november 30, 2009

Tarmsköljning

Jag varnar OTROLIGT känsliga människor:
Jag är så glad att jag tog medicinen idag så att jag slipper tarmsköljningen i morgon då jag ska jobba.
Eller ja. Tarmsköljning är väl att ta i.
Men jag bajsar väldigt ofta, och länge.
Det finns inget slut! Dessutom är det inte diarré, bara massvis med sega bajskorvar.

Otroligt känsliga människor kan börja läsa här:
Det finns inte så mycket att säga om min dag.
Jag försökte som sagt somna ganska tidigt igår, men det sket sig på grund av ångesten.
Satt vaken till åtta, sedan la jag mig.
Filip väckte mig tolv, jag stoppade i mig medicinen och försökte vakna till.
Efter en halvtimmes kämpande av att slita sig från den gosiga, varma och sköna sängen så klev jag upp och drack lite vatten. Kändes som att tabletten hade fastnat i halsen, haha.

När jag klev upp så var jag kall i hela kroppen, så jag drog på mig mina pyjamasbyxor, en t-shirt och mina mysiga tofflor och la mig i sängen igen.
Försökte hitta något intressant och roligt på tv så att jag kunde hålla ögonen öppna.

Efter en timme så började jag bli illamående och få ont i magen.
Tom mage + medicin = Inte så najs.
Jag skyndade att trycka i mig en macka innan matlusten skulle försvinna helt.
Orkade inte göra te, så jag drack cola, hehe.

När klockan blev fyra så väckte jag Filip.
Jag sa åt honom att bestämma en dag då vi kunde köra premades med guilden.
(jag orkar inte förklara vad premades är, förlåt mor, far, mormor och alla andra vuxna + icke-WoW-nördar).
När vi hade gjort det så drog vi och handlade. Det blev tacos, ovanligt va? Hehe, ne.
Filip diskade och jag fixade maten.

EH.
Helt plötsligt tog alla ord slut, haha.

Nu väntar jag bara på att min mätthet ska gå över, sen ska jag träna, duscha, väcka Filip, fika och sedan sova.

HEJ DÅ.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej bra att Du förklarar så att jag förstår. Varför tar Du inte medicin varje dag ? Kanske magen vänjer sig bättre.
Kram Mormor