tisdag, december 01, 2009

DÖ DÖDENS DÖD OCH DÖ RIKTIGT JÄVLA HÅRT

Seriöst.
Jag vill bara dö.
Jag blir så olycklig av att bo här.
Det är fan hemskt.

Det finns verkligen ingenting att göra här.
Kanske inte hemma i Sverige heller.
MEN DÄR HAR JAG I ALLA FALL EN HUND ATT GÅ UT OCH GÅ MED.
Här sitter jag bara inne varje jävla dag och väntar på att få arbetstider, som jag inte ens vill ha.

Hela natten låg jag och försökte komma på vad fan jag gjorde här.
För jag är verkligen olycklig.

Jag är här på grund av:
Jag älskar Filip, jag vill vara med honom.
Tjäna pengar(?).

Jag vill hem på grund av:
JAG SAKNAR MIN HUND SÅ JÄVLA MYCKET!!!
Jag hatar att skriva med min lillebror på MSN och inse hur olycklig han är över att jag bor här.
Jag är olycklig..
Jag vill inte jobba.
Jag trivs inte här.
Jag kan inte sova.
Jag träffar knappt Filip något, TROTS ATT VI BOR TILLSAMMANS.
Vi spenderar kanske 2 timmar tillsammans varje dag då han jobbar.
Tiden då han är ledig känns som en dag.

ALLTSÅ. DET ÄR SÅ JÄVLA VÄRDELÖST.


Äh... jag fortsätter sedan.


Inga kommentarer: