måndag, november 30, 2009

Dejt med Herr och Fru Ångest

Gud vad underbart...
Bara för att jag försöker lägga mig i bra tid idag, (klockan 1:00) så får jag ångest :) :) :)
Så jag bestämmer mig för att se på en pinsam-svensk film som gick på TV1000.
Huvudpersonen spelades av det värsta skådespelaren, Björn Kjellman.
Han är så pinsam!
Svenska filmer är pinsama.
Det gör honom jättepinsam!
Han låter så gay, nuhu.

I vilket fall som helst.
Ångesten gick över, tills filmen var slut.
PANGPOFF.

Nu har jag ont mellan skulderbladen upp till nacken och mår så jävla dåligt.
Jag känner mig sjuk. Hemsk. Som världens sämsta människa.
Jag hatar mig själv för att jag mår så dåligt.

KJFJAasfsaasjk.

1 kommentar:

Albin sa...

haha ja med gud det är så vackert när tjejer skelar! Har ärvt den åsikten från min pappa tror jag..

haha good for you, skela så ofta du kan!