fredag, november 06, 2009

LISTA

DÅLIGA TIDER
1. När drack du alkohol senast? - 3 veckor sedan.
2. När rökte du senast? - När jag kom hem från jobbet.
3. När tog du droger senast? - När jag kom hem från jobbet. Jag klassar cigg och alkohol som droger.
4. Har du någon gång spytt för du druckit för mycket alkohol? - Nej.
5. Ska du festa i helgen? - Nej.
6. Försöker du dricka minst av alla när du är på fest? - Jag dricker tills det känns lagomt.
7. Brukar du dricka på vardagar? - Det är sällan jag dricker, men jag kan nog ha gjort det en vardag, nån gång i mitt liv. Med Lotta, hihi!

DIN OMGIVNING
1. Hur många är det i din klass? - Jag går inte i skolan längre, ffs.
2. Känner du några som röker? - Ja.
3. Hur många är ni i eran familj? - Fyra.
4. Har ni några husdjur? - En hund, en häst, en hamster, fyra katter.
5. Känner du någon som knarkar? -

OM DINA VÄNNER
1. Har du någon riktig vän? - Ja.
2. Vem av dina vänner kan du lita på mest? - Olika!
3. Vilket kön är oftast snällast? - Oftast så äre boys, men Lotta är inte så kvinnlig heller för den delen.
4. Hur ser dina bästa vänner ut? - Ehh.. Orkar inte beskriva.
5. Har du kompisar utav det andra könet? - Ehh... ja.
6. Har alla dina vänner bilddagbok? - .. hahha. nej.

MUSIK
1. Vad är musik? - Toner och oljud.
2. Vad lyssnar du på? - Toner och oljud.
3. Vad är dålig musik? - Idol
4. Har du något favorit band? - Nä, men några favoritband har jag nog.

TRAGISKT
1. Känner du dig värdelös? -
2. Har du skärt dig? - Skärt? Heter det inte skurit? Lol, vem fan har gjort dem här frågorna?!
3. Röker du? - När jag känner för det.
4. Har du någon gång försökt begå självmord? - roflmao (översättning till mor och far: roflmao = rolling on the floor, laughing my ass off)
5. Känner du någon som begått självmord? - Nej.
6. Känner du någon som tänkt begå självmord? - roflmao
7. Har du någon gång gråtit dig själv till sömns? - roflmao
8. Har du någon gång provat droger? - roflmao
9. Har du någon gång prövat alkohol? - Först står det provat, sen prövat? Bestäm dig!!!
10. Är det någon som du brukar ha ”djupa samtal” med? - Min spegelbild, tjoho!
11. Är det någon som har sålt alkohol till dig? - Nä, jag får gratis.
12. När sålde någon senast alkohol till dig? - Ingen har sålt till mig, jag får ju gratis. HALLÅ, JAG ÄR TJEJ FFS?!?!?!

OM KÄRLEK
1. Är du kär? - Ja
2. Vad tycker du om kärlek? - Hemlis
3. Har du någon gång varit olyckligt kär? - Nä.
4. Vad är de längsta du har varit kär i någon? - Vill du ha svar i dagar, veckor, år, timmar eller sekunder?
5. Är du homosexuell? - Ja, jag är jättehomo.
6. Tänker du gifta dig när du blir stor? - Nej.
8. Tror du på kärleken? - roflmoastc (rolling on the floor laughing my ass off and scaring the cat)

Inga kommentarer: