fredag, november 06, 2009

50 ärliga frågor

50 ärliga frågor om dig själv

1. Vad är ditt mellan-namn? Hehe
2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Dunno. Jennifer duger.
3. Är du i ett förhållande? Ja.
4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? 2 år om tio dagar.
5. Vem var du tillsammans med sist? Den där apan.
6. Får man fråga varför det tog slut? ..... no comments.
7. Har du haft ett seriöst förhållande? Har det typ nu, kanske då.
8. Vem vet mest om dig? Jag själv, hhäähähäh.
9. Vad gör du på fredagskvällar? Äter bajs.

10. Bästa filmen du någonsin har sett? Vet inte.

11. Har du haft sex med fler än 5 personer? Ja.
12. Har du någonsin varit full? Ja.
13. Har du testat droger? Ja.
14. Röker du? Det händer.
15. Snusar du? Nej.
16. Saknar du någon just nu? Shiva, och min lillebror.

17. Hur mår du idag? Orkar-inte-känna-efter.
18. Hur många tabletter tar du dagligen? 1.
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? JAG ÅKTE TILL MOTHERFUCKING AMSTERDAM! OH YEAH!!!
20. Bästa minnet från sommaren? Hmm... Vet ej!

21. Senaste landet du besökte förutom sverige? Haha, det senaste landet jag besökte VAR Sverige. Jag bor ju i Norge ffs.
22. När var du där? Ööh.. tre veckor sedan.
23. Är du rasist? Lol, nej.
24. Har du helt svenskt ursprung? Tyvärr.
25. Om nej, vart kommer du ifrån? Pappas pung.
26. Föredrar du svenska eller utlänska killar? Svenska killar ser ofta så tråkiga ut. Min pojkvän har det vackraste utseendet, och det är för att han inte är helsvensk, tjoho!!!

27. Ser du fram emot någonting just nu? Hmm... Mat och den mysiga kvällen/natten som Filip och jag ska ha!
28. Sköter du skolan? JAG GÅR INTE I SKOLAN! :D :D :D :D :D :D :D:D:D :D:D
29. Vad hade du för betyg förra terminen? FICK INGA BETYG FÖRRA TERMINEN :D
30. Vad är det bästa du fått på ett prov? MVG, i Musik!

31. Vilket ämne var det? !!!!!!!
32. Har du fått ig på ett prov? Ja, i allt annat, typ :D
33. Har du spelat/spelar du i ett band? Spelat. Eller ja. Provspelade.
34. Anser du dig vara intelligent? Jag är översmart, folk förstår inte hur jag tänker. (har btw blivit utredd i logiskt tänkande, och ligger långt över många andra i min ålder, tjoho!!!)
35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? 16/11 - 07
36. Vilken var den värsta tiden då?
Haha, mitt liv har varit kuk sedan -98, men sedan 16/11 - 07 så fick den en fin vändning.
37. Har du mått jättedåligt psykiskt? HAHA, löjlig fråga. Jag MÅR jättedålig psykiskt.
38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? :) :) :)
39. Har du haft sömnproblem? Jag har.
40. Hur ofta gråter du? Lol, ja. Minst en gång i veckan. Lisyia goes crybaby.

41. Vad gör du när du mår dåligt? River mig själv i ansiktet, bland annat.
42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Ingen.
43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? HELL NO. Dem har haft sin tid.
44. Vilken klass går du i nu? Ingen.
45. Vilken skola? INGEN!??!?!
46. Har du varit otrogen någon gång? Ja.
47. Har någon varit otrogen mot dig? Lol, ja.
48. Är du stolt över dig själv? Nej.
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? MIN HUMOR....
50. Vad får du ofta komplimanger för? Hehe, jag brukar få höra av randoms att jag har ett speciellt utseende, som inte går att beskriva. Men vette fan om det är en komplimang. Eller?

Inga kommentarer: