torsdag, november 05, 2009

091105

Hmm. Här sitter jag och grubblar.

Hur kan folk verkligen tro att ALLA som får svininfluensan kommer att dö?
Av vaccinet får man feber och ont i armen, det är en vanlig biverkning, men vem vet hur man kommer att må av vaccinet om... en månad? Ett halvår?
Jag tror alla kommer bli zombies av vaccinet :( Ironi.

När svininfluensan kom ut i år så var jag rädd för den, men inte nu längre.
Får jag den, så får jag den, dör jag så dör jag.
Jag tänker absolut inte vaccinera mig.

Nu tänker jag inte prata om svininfluensan nå mer, det är ett tråkigt ämne.



Idag mår jag mycket bättre mot för igår!
Är dock lite mer förkyld, men känner mycket piggare i kroppen.
Så i morgon ska jag jobba, och sen ska jag vila ut riktigt i helgen.

Oi, snart slutar Filip. Då kommer han hem med en hamburgare till mig, och sedan ska vi åka och handla.
Vi har inget toalettpapper! Bara lite. Inte mycket.
Tänkte att vi skulle åka till Europrice och köpa massvis av toalettpapper så att vi kan torka våra kära stjärtar ett tag framöver. Aaw.

Adjöken.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kom bara ihåg att tvätta händerna ofta och grundligt, speciellt som Du har med pengar att göra, så är chansen större att man klarar sig från svininfluensan. Kram mormor