lördag, oktober 31, 2009

Vaknade med ångest

Vaknade nyss med ångest.
Hade en dröm där jag måsta visa ett blogginlägg för att bevisa min existens.
Grejen var att jag inte kunde andas på land allt för länge, så i mellanåt måsta jag gurggla Listerine?!?

Jag drömde att det var många som försökte sätta dit mig, för något jag inte hade gjort.
Jag fanns bland tusentals människor som försökte visa sig oskyldig.

Drömmen gick lika hela tiden, jag var på en brygga med människor.
Jag måsta hitta min blogg, eller dö.
Jag hamnar mitt i ingenstans, sen är jag på väg in till Rätt Pris med mamma.
Så fort vi går igenom dörrarna så hamnar jag på en bondgård.
Det jag måste göra här är att sätta mig i ett hönshuset och skita.
Men för varje gång jag är där har jag kortare tid på mig att bli klar, och att hitta den rätta tanken.

Dessutom var det så många äckliga personer som var på mig..
Det kan kanske låta lite roligt alltihopa, men att uppleva det cirka tio gånger på rad tar hårt. Drömmen var så jävla intensiv, och nu ligger jag sängen och skriver från mobilen.
Jag önskar att jag kunde överföra den exakta drömmen och känslorna rakt in här så att ni fick se och känna.

Ska försöka somna om nu. God natt.

Inga kommentarer: