lördag, oktober 31, 2009

Lång dag

Shit vilken jävla lång dag det har varit idag.
Jag är dödsslut.

Dessutom så har jag ju bara sovit cirka 3-4 timmar i natt.
Jag kunde aldrig somna om efter min ångest-dröm.
Låg och försökte somna om enda tills klockan blev 09:30, då bestämde jag mig för att kliva upp och duscha.

Efter att jag hade slutat jobba så bjöd mina föräldrar på finfin middag - McDonalds.
Lyxigt, faktiskt!
Tack för maten!

Nu vill jag egentligen bara lägga mig, men då kommer jag väl att vakna för tidigt.
Tänkte försöka hinna se en film med min lillebror innan jag lägger mig, om jag nu hinner få ner den innan jag bestämmer mig att däcka.

Slut på ord.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas Du kunde sova inatt, och ha det bra på jobbet idag Jennifer. Du fixar det !
Kram mormor

Anonym sa...

Jag menar Du fixar det idag också!

Simone Wennberg sa...

Tack. Kämpa!