söndag, november 01, 2009

090111

Har jobbat idag från 12 - 20.
Idag gick det mycket lättare. Kändes som att tiden gick fortare.
Fick reda på att jag har tjänat mer än 1760 norska kronor nu i helgen,
eftersom dem lägger på helg och kvällstid.
FAN VAD NIIIICEEE.

Nu till veckan så ska jag jobba:
Måndag: 14 - 16
Tisdag: 7 - 12
Onsdag: 14 - 16
Torsdag: 14 - 16
Fredag: 14 -16

Ska bli skönt att få nästa lön!
POLACKVARNING! (pappa kallar mig polack för att jag pratar så mycket om pengar)
Och nu framöver kommer jag att jobba varje tisdag, så då får jag minst 2750:- i månaden.
Men självklart kommer jag att komma mer. Måste få ihop MINST 3000 i månaden så att jag kan betala hyra.
Men det tjänar jag lätt ihop!
Tänkte fråga idag hur mycket jag tjänar exakt i timlön, och helg+kvällslön.
Vore bra att kunna räkna ut det.


Nu är jag hungrig.
Funderar på att göra lite nudlar. Eller kanske fortsätta äta på min baguette som jag köpte idag, hehe.

5 kommentarer:

Fb Nörden sa...

Gilla!

Anonym sa...

Bra jobbat tjejen (Polacken ) :-)))

Anonym sa...

Fetduktig! ^^ <3

Anonym sa...

Kul, kul, nu gäller det att hålla i
pengarna för framtida behov
Kram Mormor

Madicken sa...

Jobba på ;D