torsdag, februari 19, 2009

Jag älskar att

vara ensam hemma.
Jag hade ställt klockan på 08:45, jag klev upp, såg att modemet låg framme, jag startade det och gick INTE till datorn,
utan gav hunden mat (som hon dissade eftersom hon bara ville ut, ut, UT!),
jag gick till torktumlaren, tog ut mina kläder, vek ihop dem och la dem i garderoben.
Jag gick in till toaletten, började lägga upp min tvätt i olika grader (40-60, kulör-vitt), sedan så slängde jag in ny tvätt i tvättmaskinen.

Jag klädde på mig, tog på selen på Shiva, och gick ut.
Jag spridde ut hö i hagen, och hämtade ut hästarna, gick på en promenad med hunden i skogen, i djupsnö.
När jag kommit tillbaka så mockade jag båda boxarna, gick in kollade internet lite fort, och nu ska jag äta frukost,
kolla om jag behöver plocka i eller ur diskmaskinen, och även slänga in mer tvätt i tvättmaskinen.
SER NI MOR OCH FAR, jag sköter mig MYCKET bättre när ingen står och tjatar på mig!
Jag tycker till och med att all skitgöra har varit roligt! (jag vet att jag kommer tröttna med åren, men ändå!)


Filip är bäst!
Gårdagen var bäst!
Jag hade hur mysigt som helst, ligga brevid dig, ovanför dig, under dig, HÄHÄ! (har lite ont i musen idag)
Vi såg en film som hette "The Escapist". Den var bra, men lite förvirrande.
Jag är dålig på att hänga med i filmer ibland, speciellt när jag ser en film med världens vackraste människa.


Och när som helst, nån dag så ska jag och Filip ner till Stockholm för att söka jobb!
Jag hatar Stockholm, men jag hatar att sitta här hemma, jag hatar alla falska människor i Hudiksvall,
och det finns inga jobb här!
Så därför ska vi ner dit, och får vi jobb så ska vi jobba som bara faen i cirka ett år, och sedan flytta till Australien, hihi!
JAG LÄNGTAR! Det känns skönt att ha något att se framemot, även om jag inte ser framemot Stockholm,
men jobb OCH FLYTTA!!!


MIN MAGE GNÄLLER! Nej, okej. Det gör den inte..
Men min tetarm vill ha te!
ADJÖSS :D

Inga kommentarer: