onsdag, februari 18, 2009

Stora farliga rymdprojekt går åt pipan

Lotta sov här i natt! Det var trevligt, hihi!
Jag lät henne lyssna på "Stora farliga rymdprojekt går åt pipan", hon åkte i en fin tunnel, och andra gången så klättrade hon upp för ett berg, där allt var tecknat.
Hon skakade och vred sig hela tiden, haha! Det är alltid lika roligt och underbart att se, för man vet ungefär vad den andra upplever!
Jag antar att jag gjorde en fin insats som lät henne prova att.. lyssna på musik! :)
Och ett fint citat från henne:
"Surt smakar inte salt, för det smakar ju peppar! ... eh...?"


Idag ska jag få träffa dig, Flipp, maj män.
Jag har ont i magen, både av gläde/pirr och oro.
Jag är nervös, haha. Fjantmig..
Jag bara längtar tills jag får smset om att du har vaknat, hihi!
Du är så underbar. Har saknat dig som bara den.

Inga kommentarer: