lördag, februari 21, 2009

The blackest Incarnation

Igår åkte jag till Lotta för att sova lite, hähä!
Det slutade med att vi drack öl, och spelade rita och gissa med Niclas. Haha, jag total sög, men kom ändå inte sist!
Lotta kom etta, så ni kan ju gissa vem som förlorade ;p. (nej, inte jag!!!)
Och jag blev pinsamt nog påverkad av nästan ingenting! Det var lite jobbigt, haha.
Men Lotta ska lära mig att dricka mycket, har hon påstått.
Jag kommer inte ihåg så mycket mer om vad vi gjorde. Ehh..

Sandra och Amanda kom förbi när Lotta och jag precis skulle lägga oss, haha!
Så det var fyra tjejer i en och samma säng, mums! TUTTAR ÖVERALLT. Nästan.
När alla hade somnat så vaknade jag av att Amanda klev upp och gnällde över att hon var kissnödig.
Och verkligen akutkissnödig! Jag frågade vad hon höll på med när hon stod och kraffsade på väggen, eftersom dörren var i princip andra änden av rummet.
Och hon bara lät sur och sa "Jag måste kissa!"
Hon frös dessutom, så hon drog av mig täcket och satte sig ner på golvet.
Jag försökte vända henne mot dörren, men hon bara sa att hon klarade sig själv, och till slut slängde jag på henne en tröja och la mig igen.
Och sedan vad hon nu gick och gjorde när hon väl kom ut ur rummet är ett mysterium!

Idag var Amanda bakis, Sandra hade ont i skallen, Lotta var trött, och jag hade nog en jättemini-blandning av alla deras känslor, hehe.
Men det var en mycket trevlig dag/kväll/natt!


Och nu sitter jag hemma.
Filip och ska på bio idag, vi SKULLE se "The Unborn", men gissa? Den går inte idag.. Blir hyfsat jävla less!
ARGH.
Aja.. Nu ska jag nog vila ögonen lite, kanske bajsa lite innan.. Hmm. Vi märker!
Sen så ska jag vänta på att min kära båjfränd hör av sig. Och han kommer ju förmodligen inte kliva upp förens EFTER klockan tre!
Åh.. Det ska bli så mysigt att sova med honom i natt. Känns som evigheter sedan vi sov tillsammans.
Och det var det! I alla fall en vecka.

Mjum, mjum.

ADJÖSS

Inga kommentarer: