torsdag, maj 14, 2009

AMSTERDAM

Jag vill åka till Amsterdam.
Enda gången jag inte mådde dåligt var där.
Hade pyyyttelite panikångest en gång, och det var när Filip och jag gick inne på Red light District och jag såg skyltar där det stod:
"Live sexshow!"
Tänkte bara hur sjukt dåligt dem människorna bör må egentligen.

Men annars mådde jag bara hur bra som helst!
Och jag levde på Amsterdam-lyckan i cirka fyra månader, sen dess har det bara gått utför.
Som sagt, jag klarar inte av att sitta hem med Filip och helt plötsligt säger han:
"Ska vi inte åka dit nu?" Det blir typ.. en chock, och jag bryter ihop, haha.
Sure, patetiskt. Hur fan ska jag göra för att inte bryta ihop vid såna tillfällen?
Snälla Bullen, hjälp mig!

Okeeej, lol. Jag kan inte vara seriös just nu.
Tror jag ska vandra ner till handlar och köpa såna dära coola cigg att förpesta mig med, mmmmm... gott.

Inga kommentarer: