måndag, maj 18, 2009

And if you see my cock

Ja, lol.
Förlåt då för att jag är så överkänslig :) :)

Men när det kanske gäller en flytt härifrån, vart som helst!
- till och med Norge eller Danmark så tycker jag att man bör säga att man har sökt, så att det inte kommer en dag, helt plötsligt...

Du bör veta hur jag är, eller hur?
Varför inte göra det lite lättare för dig? Om du nu vill vara med mig, aight?

Visst, du har väl kanske ändrat vissa saker för mig skull, men du har aldrig behövat genom gå det jag har gjort.
Jag försöker bättra mig, men det går inte på en dag, det kan ta lång tid - och det säger till och med du.

Visst, du sa att du skulle söka jobb, om du fick kursen och klarade den.
Du fick den, du klarade den, och ANTOG att jag VISSTE att du hade sökt.
Tror du att jag kan läsa det du har gjort?
Tror du att jag kollar din historik för att se vilka sidor du har varit inne på?
NEJ.. Man säger bara om man har sökt jobb, som kan innebära flytt långt härifrån, om man nu är tillsammans..

För jag vill inte höra "Jag har fått jobb i Danmark/whatever! Jag flyttar så fort jag hittat lägenhet!"
För då får du förmodligen mer hell än om du hade berättat att du sökt.

Du säger ju att du orkar tjafs, fine for me..
Börja vara ärlig, så ska jag jobba på min överkänslighet..


At the fork turn left a store
But on the right stay free from sight
'Cause 96 quite bitter beings
Like to stack the bodies high

The only way to ever leave is
Overflooded by the storm
And entanglement in Hellview
Brings you fear in fifty forms
They've deleted all the tourists
At the bottom of the lake
And not one supports the cause
To leave the blood stay in the veins

Inga kommentarer: