tisdag, januari 13, 2009

Lol

Okej, det är då ingen idé jag börjar blogga om ADHD, lol.
Fattar inte ens varför jag skriver blogg, ingen verkar så intresserad av att läsa den ändå.
JAG ÄR VÄL KANSKE INTE INTRESSANT, nej precis.

Men aja.. Jag trivs jättebra på skolan, känns som om jag kommer att klara det här.
Även att jag har hittat en tjej som jag kommer bra överrens med, och även har samma intressen, och på sätt och vis, samma problem som mig, och inte nog med det så är hennes halvbröder kusiner med Stimpa! Lite halv fult!

Och i morgon ska jag även sova hos henne! Ska bli roligt och skönt. Slippa sova hemma för en gångs skull.

Feeeeeeliiiiiings;
Mormors stuga
Jennifer och Karolin småa
Snea
Dockhus
K i s s t h e b o o t s o f s h i n y s h i n y l e a t h e r .
Tangy
Mössön
Jesper
Sommar
Lekte häst
Stuga
Mössön
Sommarkänsla
Sommar, sommar, sommar.

Inga kommentarer: