onsdag, maj 14, 2008

Don't cry out

Andra dagen i Stockholm, höhö.

Kom hit igårkväll vid halv åtta.
& vid åtta så var det redan två rödögda personer som cirkulerat lite skumt omkring mig, but hey!
Min mamma säger ju att jag ser ut som en knarkare, så jag får väl ta det som en komplimang, kanske.. inte...
Men ja.. Sen så traskade vi väl omkring, jag fick joina Binx pack & traska omkring som en i flocken, (det var ju bara dock hon & Castro just då, men jag tror jag skötte mig ganska bra) men lol..
Våran middag blev vid halvtolv, höhö!
Sen låg vi väl vaken till si sådär fyra & skulle upp vid tio.

Dock vaknade vi halv tio, men vi låg kvar i sängen, ENDAST, för att få höra Beyoncé! TO THE LEFT, TO THE LEFT!
-tut tut- MAIL MOTTAFUCKA!
Vid elva så drog vi ut för att försöka hinna med en buss för att hinna med ett tåg.
Dock misslyckades vid med bussen, men hann med en annan, & TÅGET FÖR DEN DELEN!
Sen åkte vi raka spåret, eller ja.. Rakt kanske inte spåret var men ja.. Ut till Kårsta! (?)
Jävla trök väder var det också! En massa duggiliduggregn & kalla vindar. Shit, kalla vinder, låter som om jag VERKLIGEN lever mig in i att berätta om vädret!
Men det vill jag inte.
Vi tog in hästarna & tänkte att vädret skulle bli bättre nångång, men icke sa nicke.
Så vi red väl ut en liten bit, dock inte så långt, antar att jag klagade så mycket:
"Det är så kallt! Jag är så sugen på en banan! Kanske lite te.. Varmt bad.
PIzza i badkaret, ehehe."
Men ääh, jag orkar inte berätta mer om dagen, får ta det nån annan dag, hihi!

Så nu ska jag typ.. Duscha!
Kanske lämna lite avföring i de Stockholmska kloakerna!
En tandborste har jag köpt också!
Emmh.. Jag brukar ju använda tandborste annars men.. Jag glömde. Om... Det var.. roligt att veta!
ehehhee..

NORRLAND IN, NORRLAND UT!

Inga kommentarer: