måndag, maj 12, 2008

Don't cry out

En dag kvar, knappt - sen är jag hos mitt kära hallon & stress-staden.
Men jag ska inte påverkas av denna stress den här gången!
Åh nej, jag ska njuta av tiden då jag är där nere, njuta av att äntligen få umgås med en vettig människa!
& nån som har samma intressen som mig! Det är helt otroligt! HUR KAN JAG HA EN SÅDAN TUR?
Shit.. Börjar låta som värsta kärleksförklaringen.. ÄH, VAD FAN! MAJ BELÖVED HALLÅN!
Måste fan packa som fan i morgon, skrev i alla fall vad jag ska ha med mig igår, hihi!
& SEN MÅSTE JAG STÄÄÄÄDA! Får ju hem voffsingen på fredagen, & jag kommer hem på torsdagkväll, & då hinner jag icke städa.
Torkad cola & äggula på golvet, mmm.. Jag är charmigaste bruden on earth?

& just det ja, på fredag.. höhö!
Sex månader, ett helt halvår med min snutteplutt-Filip!
HIHIHI!
AJ LÖV HIM!
& då får jag ju som sagt även hem "Lasica" som hon nu heter eftersom hon är så lik sin mormor Asica, hihi.
Tror hon kommer att få heta Lasica också, passar henne så bra ^^

Men men.. ÄTA MACKOR & DRICKA NÅNTING NYTTIGT... eller onyttigt.
NU I ALLA FALL!

Inga kommentarer: