lördag, maj 17, 2008

Don't cry out

Ett halvår igår med min älskade Filip! <3
& inte nog med det så skaffade jag hund igår, hihi!
Hon är så söt min lilla tös!

& jag kunde aldrig tro att det skulle vara såhär jobbigt att ha en hund, men jag trivs som fisken i vattnet ändå!
Hon gör mig så otroligt lugn! Har inte kännt mig rastlös en endaste gång sedan hon kom hit hem.
Om hon inte legat här på mitt golv nu så skulle alla muskler i kroppen bara vilja springa & riva hela huset pga tristess!
Men inte alls. Jag är alldeles varm, lugn & glad!

Jag är nog den lyckligaste i alla solsystem nu!
Jag har världens bästa & vackraste pojkvän, en underbart söt & snäll valp, & en underbart gosig & busig häst!
& inte nog med det så har jag ÄNTLIGEN hittat en kompis med samma intressen.
Nackdelen är väl att hon bor i Stockholm, men vad fan! Det tar inte så lång tid att åka! Bara man har viljan så går det! & ja.. Ekonomin..

Det är väl den som är en del av problemet.
Dock får jag mitt studiebidrag nu! & på tisdag börjar jag att praktisera på bageri, & jag ser fram emot det!
Hoppas att flicketösen klarar sig bra ensam hemma nu bara.
Dock kommer jag bara att vara hemifrån cirka 3-4 timmar, & två av dom timmarna jag är borta kommer min bror att vara hemma. Jättebra!
ALLT LÖSER SIG JU!

& i sommar blir det metal town!
ÅÅÅÅH, jag vet inte vad jag ska skriva, jag... Jag... JAG ÄR BARA SÅ JÄVLA LYCKLIG!


Inga kommentarer: