onsdag, maj 07, 2008

Don't cry out

Gårdagen var riktigt jävla slö, men skön, hähä.
Karro & jag drog till Iggesund & vandra omkring som två vilsna själar tills vi kom på att vi kunde gå till slaggberget & mysa.
Sen satt vi bara där! & ingen vet hur länge heller, haha.
Vi bara satt där & kollade ut & pratade en massa tok.
Men skönt var det! Få sitta ute i det fria & prata.. Goja, höhö.
Sen när vi upptäckte att nästa buss hem inte gick förens om två timmar så ringde vi mamma Johanna & fick skjuts till Njutånger igen.
Vi tog våra cyklar & cyklade ner till Snäckmor & myste vidare där ^^
Sen kom vi på hur gott det skulle vara med en skinkmacka, så vi drog hem till mig & käkade & kollade på Futurama ^^
Vi låg bara där, trötta &.. Ja, vette tusan!
Jag sov gott i alla fall, hade dock en konstig dröm som jag inte längre kommer ihåg.

& denna dag måste ha det tråkigaste vädret någonsin.
Så jävla tråkigt! Grått & jättetrist.
Fick nyss sms av Filip där han undrade om jag skrivit till nått på listan,
listan som jag skulle börja med i måndags så att vi slipper ha packningsbesvär på fredag.
MEN DET HADE JAG TOTALT GLÖMT BORT. Dumma, dumma, dumma minne!
Men vad fan, jag hinner väl skriva en packningslista idag också!
Ööh.. Få se nu, vad fasen kan man ha med sig?
Jaja..

Sex dagar kvar tills jag åker till mitt hallon! Jag läääängtar otroligt mycket!
Ska bli skönt att få komma härifrån ett tag & få slippa alla fula & dryga människor här.
Okej, alla är väl inte dryga, men dom flesta.
Mer än hälften. Mer än hälftenshalva.
Ömmh..
Äh, ska nog slänga mig i sängen & kolla på min drömkarl Ceasar!

SNUTTEGOS, HEJ DÅ!


Jag orkar inte skriva en lista nu, jag gör det sen.
i morgon kanske..

Inga kommentarer: