fredag, maj 02, 2008

Don't cry out

Grattis Filip på namnsdagen! <3

Igår åkte jag & Filip ut till hans stuga, det var jättemysigt!
Hade med oss en massa fett & godis
Jag minns ju dock inte så mycket av kvällen, men jag vet att jag mådde bra hela tiden!
Det var helt underbart!
& i kväll ska vi ut igen, höhö.

Just nu sitter jag & bara vill ha en massa maaat!
Jag är jättehungrig & jättesugen på mat. VILL ÄTA!
Uscha.. Nu till veckan måste jag tamme tusan börja röra på mig, ser redan ut som en flodhäst, höhö!

Jag är trööött & slö.
MAT MAT MAT. Fan vad jag tjatar!

Hmm, hmm.. Den 13;de kanske jag åker till mitt kära Hallon, hihi!
Jag hoppas det! Saknar henne som fan :(
Hon var ett mycket bättre hallon än vad jag förväntat mig!
Superbäst.
Hallonhjärta ♥



I don't get you
I can't forget what you've forgotten
all along
I've never been so alone

don't cry out
cease fire

I was pretending
your secret kiss of confidence
was my escape
the perfect game to play

don't cry out
cease fire

ten nine eight & I'm breaking away
I'm all dressed up & I'm ready to play
seven six five four & I'm all over you
counting three two one am having fun

your fascination
with naked walls of silk & skin
with no conditions
I needed you to notice

Inga kommentarer: