söndag, april 27, 2008

Homecoming

Hade jag inte varit så rysig & skitnödig just nu hade jag nog skrivit mer.
Dock kan jag skita lite, hiihhiih. Jag är så kittlig & glad just nu!
BBL


Så där ja.
Jag var inte så skitnödig faktiskt.
Men det känns som så. Känns ofta så vid såna här tillfällen..

Tråkig väder idag, ont i nacken & ryggen, känner mig stel som en kråka.
Sov på en säng utan madrass i natt, inget täcke, utan en filt, öppet fönster & knappt nå kuddar.
Skitstörigt.
Men visst fan går det ändå!
Sketa najs baaaah.
Ömmh..


Aj cåming håme ägän.
Då ju fhink abåut mi naow & dän?
Då ju fhink abåut mi naow & dän?
Cös A’jm cåming home ägän.
Biing håme ägän.

Aj mät dis görl wän Aj wåss fri jers åld
& wått Aj lövd måst chi häd sås match sål
Chi säd, äxcjus mi littlä håmie, Aj nåw ju dånt nåw mi- butt,
Maj näj is Windy &, Aj lajk tu blåw tris &,
Fråm dät påjnt Aj näver blåw hör åff.

Jag är så trött i mina ögon, & idag kanske mitt hallon kommer hit!
Jag hoppas på det OTROLIGT mycket, vill träffa henne nu snart! :(
Jag borde nog rapa lite.

& inte hörde jag nått ifrån Filip igår heller.
Men på onsdag, då jävlar - i hope.
Fan.. Måste sluta noja nu! Om det vore så säger han ju.
Jag kanske inte ska dela med mig om dessa tankar?
Men ja.. Jag vet inte varför, men.. Jag tar inte bort det.
Konstigt nog inte. Jag kommer säkert ångra att jag tog med det där i morgon.
Men varför skulle jag egentligen? Det är ju nått som jag får för mig att tänka på ofta.
Fan alltså.. Känns som om jag har en träningsoveralljacka på mig, skitskumt.
För det har jag ju inte på mig! Knäppt...

Jag bör nog duscha kanske, känner mig inte så mumsig under armarna.
Har frysit & svettas i natt, skitstörigt. & jag duschade ju igår, & jag kommer säkert duscha i morgon också.
Dock har jag ju en duschmössa, men.. Vad hjälper den? Håret står ju åt alla håll ändå, så jag måste ju tvätta det för att få det att ligga ganska bra sen igen, ahöhöhöhö.

Yee. Vad fan, kollar på min mobil hela tiden, onödigt - För jag hör ju om nått händer på den.
Jag kanske får ett sms, eller nån ringer!
Jag har ju inte musik så högt, så jag borde ju höra.
Dock är musiken ganska hög, för fötterna vibrerar från baslådan.
ÖÖh, golvet vibrerar från baslådan, dock känner jag det i fötterna eftersom jag har fötterna på databordet, & där står ju baslådan... Ööööh..
Ingen som läser detta borde fatta vad jag yrar i!
Jag är glad att jag inte vet hur mycket jag har skrivit.
Ingen kommer orka läsa det här, men vad gör det? Jag är ju inte direkt inne på Bilddagboken & vill att alla ska läsa det & tyckta synd om mig, för..
Jag tycker ju inte synd om mig själv nu heller! Sen så är det en dagbok det här, & då har ju alla frvilja att läsa det här.. Eller.,.. Nä, nu yrar jag hörru ni!
Fan alltså.. Musiken slutade! Nej, det var bara ett litet uppehåll.
Vad pratade jag om?
Äsch, jag fortsätter ändå.

Antal tecken kvar.. 17142, men nu är det mindre, men jag har fortfarande mycket att skriva på, höhö.
Hmmm.. Ja, gårdagen var väl trevlig, men när jag tänker efter minns jag knappt inget, så på sätt & vis så känns den onödig :S Men så ska jag ju kanske inte säga när nån ställer upp på att vara med mig!
För det var mycket snällt, höhöhöhö.
Fan alltså, klockan är 1337! Fett co.. Nej, nu blev den 38.
ALLTSÅ; VAD FAN ÄR DET FÖR MENING MED ATT SKRIVA ALLT DET HÄR?
Jag borde kanske skaffa en blogg igen så alla kan läsa mina intressanta historier.
Eller, historier är det ju inte än.
Ganska roligt ord det där.
Historier kan ju vara historia, där man lär sig vad som hände för längesedan, men samtidigt roliga historier, som inte alls är nå gamla.
Lustigt. Dock stavas det ganska så fint ”H-I-S-T-O-R-I-A” Det ser lyxigt ut.
Ett lyxigt ord som stavas ganska så fint.
Fett najs! Ömmh..
Jag vill skriva så mycket mer.
Jag vill ha en huuuuuund! En snäll.
Tänkte nästan sno en igår när jag var på Albert & Herbert.
Eller.. Jag var ju inte på Albert & Herbert, jag var ju inne där.
Dock när jag såg hunden var jag ute på parkeringen.

Höhö, fick sms från Binxie nu!
Ska tammetusan visa henne hjortonvägen i morgon, för där trivs vi nog bra, vi är ju små hallon.
Jag kanske borde duscha snart om hennes tåg kkommer 22:13. Man vet aldrig hur lång tid jag tar på mig, speciellt under detta tillstånd, höhöhö.
Uuuh. Känner mig riktigt blöt under armarna, ska känna.
Nä, jag var alldeles torr!
Skumt, hmmm.. aja, fett najs änywäj!

Ska nog kolla på väggen ett tag!
Kolla snett, ät bark & måla sedan källartaket.

Inga kommentarer: