lördag, maj 03, 2008

Don't cry out

Åh, jag vet inte vart jag ska börja.
Hela veckan har varit helt underbar, men nu känns allt skit & bajsskog.
Ska försöka dränka mig själv i mitt egna snor snart.
Men innan det ska jag äta så jävla mycket godis så att jag spyr!
Men när jag tänker efter så är det mest värt att undvika att spy, jag menar.. Det är ju inte så trevligt.
Vad jag nu kan komma ihåg.
Minns helst inte känslan!

& jag kan inte få nog utav låten "Don't cry out".
Den.. Den är bara så jävla bra!

UUUH. Jag vill bara gråta, men jag fryser för mycket, & jag är på tok för förkyld.
Snoret skulle bara rinna & kletas över hela mig
Dock är ju det kanske en början till att dränka mig själv i mitt egna snor.
Kukar.

Åh.. Äh, jag orkar inte skriva nån jävla blogg jävel just nu.
Jag är alldeles för less & trött på allt just nu.
Även att ögonen & näsan tävlar om vem som kan rinna mest.
Alltså.. rinna tårar & snor, uhuuhuhu.
& tårarna är för att jag är sjuk.
Saknar mitt hallon.

Party!

I was pretending
your secret kiss of confidence
was my escape
the perfect game to play

don't cry out
cease fire

Inga kommentarer: