måndag, april 21, 2008

Reverie/Harlequin forest

Jahapp, då har Filip åkt ner till Enköping igen, & jag är alldeles ensam i hela nio dygn nu.
& vad ska jag göra tills dess? Kanske kratta ännu lite mer hästskit som sedans ska eldas upp,
på nått sätt. Det tar ju ett tag innan skiten blir torr så att det brinner upp lätt.
Men ja, nog med skitsnack.

Jag har skitit fem gånger på två dagar nu.
Tror jag ALDRIG har ätit så mycket som jag gjort nu i helgen! Fy tusan.
Hade kramp i magen igår, likadant i morse också, mådde illa till tusen! Men nu är det bra.
Slut med skitsnack.

& jag väntar fortfarande på svar från mina ”vänner”.
Vad gör jag för fel?
Jag menar, personligen tycker jag att jag är en ganska trevlig människa.
Jag är mig själv, är ärlig, snackar helst inte skit om nån, & är ganska rolig.
I alla fall enligt Filip, & ja.. Mina spontana kommentarer & meningar är faktiskt ganska schysta & fyndiga!
Roliga om inte annat! Tycker jag.
Så ja.. säg vad fan jag gör för fel för att inte få vara med er/dig.
Om ni bara fattar hur jävlig ni är! Bättre att säga sanningen om varför ni inte vill vara med mig.
& om ni bara fattade hur dåligt jag mår av att inte få veta.

Men men, förhoppningsvis så lyssnade mamma på mig vad jag berättade för henne, & vem vet, då kanske jag får flytta härifrån om ett par månader, för jag vill fan verkligen inte bo kvar här.
Jag vill flytta & börja om mitt liv, försöka få nya vänner som håller vid det dom säger.
Om jag nu kan få nå vänner.

Äh.. Mors & goodbye!


Nocturnally helpless
& weak in the light
Depending on a prayer
Pacing deserted roads to find
A seed of hope

They are the trees
Rotten pulp inside & never well
Roots are sucking, thieving from my source
Tired boughs reaching for the light

It is all false pretension
Harlequin forest
Awaiting redemption for a lifetime
As they die alone
With no one by their side
Are they forgiven?

Inga kommentarer: