onsdag, april 23, 2008

Coca-cola Zero

Oj oj oj. Var ute & sprang idag tills jag nästan spydde, ehehehe.
Men vad gör det? Jag förlorade i alla fall ett kilo, ehehehehe.
Damn.. Jag har så lite att göra om dagarna så att jag har koll på min vikt, palla!
Men det känns bra att jag gjort nått nyttigt idag! Jag menar, att vara ute & springa & röra på sig är ju bara bra!
Dock så smällde jag i mig en jordgubbsmunk, två Kalle Purling chokladkakor & en coca-cola.
DOCK ZERO! Real taste, zero suggggaa, ooooh yeeaaah! (som för övrigt smakar som cola isglass, blä)

En vecka kvar tills min gulleplutt kommer hem. Jag längtar en massa!
Känns som om det redan har gått fem år sedan sist vi sågs.
Har tänkt på honom jättemycket idag, från första gången vi träffades, tills nu.
Bäst, bäst, bäst.
Dock hatar jag honom lite eftersom han är fjantig & gör lumpen. Tror han är nån karl, men icke!
Han har ju börjat prata som en stockholmare, icke bra!

Jävla stol, jävla laptop, jävla fittkuk banhoff.
Jävla kuk ECOM, jävla slyn microsoft!
Stolen är dryg, jag sitter inte bra.
Laptop är svårt & drygt att försöka skriva på.
Banhoff gör så att jag inte kan sitta vid min dator, för då funkar inte internet för mig eller Jeppe, så därför sitter jag vid kuklaptopen. Dock när jag tänker efter så är den ganska skön.
I alla fall.. ECOM, skickade in min mobil dit i början av febrarui, eftersom den gick sönder totalt efter en månad. Jag har inte fått tillbaka den ännu. För fem veckor sedan så ringde mormor ECOM & undrade vad fan som INTE händer. Dom sa att dom skickat iväg den till Ericsson, eller nått för att dom måsta fixa den, men dom skulle skicka ett mail & ringa min när dom fått svar.
HAR DOM RINGT? Icke.. HAR DOM SKICKAT NÅTT MAIL? Knappast..
Ja, då har vi microsoft kvar.
Jag hatar dom jävlarna. Hann ha min 360 i cirka två månader, sen dog den.
& VAD FAN GÖR MICROSOFT ÅT SKITEN? Jo, inget.
Vi har ringt flera gånger & dom har sagt att dom ska skicka nån ”felrapport” som vi ska fylla i, sedan skicka till dom, så att dom kan komma & hämta den sedan.
FÅR VI NÅTT MAIL? Neeeeeeej!

Åh, så där.. Det kändes bra, nu kan jag andas bättre.
Men nu när jag tänker på det så tror jag att jag fått håll av allt skrivande, nåja - inte så mycket att göra åt saken.
Nu ska jag nog, hmm.. Vänta tills klockan bli en vettig tid så jag kan fika, se på tv & sedan lägga mig.
Jag har även något att bekänna.. Efter att sett Darkness falls så sover jag med en lampa tänd.
Trodde inte skräck/rysar-filmer gjorde mig rädd längre, men se där.
För jag menar.. Jag blir aldrig rädd för t.ex Freddy Kruger! &... Ääh, skitsamma, jag orkar inte uttrycka mig nå mer. Ska nog.. Gå & skita lite..

Inga kommentarer: