fredag, februari 16, 2007

With or without me

With or without me?

Idag vaknade jag & var förjävla trött.
Natten innan fick jag bara en timmes sömn, somnade fyra & vaknade fem.
Kunde inte somna, & när jag väl somnade & sedan vaknade fanns det ingen chans att somna om igen.
I natt har jag vaknat flera gånger om, så jag kände att jag inte pallade med nån praktik idag.
Har lite dåligt samvete för att jag inte ens orkade höra av mig till Helena.

Hela dagen har jag suttit & spelat The Sims 2.
Jag har inte ens funderat på livet som jag brukar göra, knepigt.
Antagligen har jag varit för trött, eller så har jag varit helt inne i spelet.

Igår för en timme sedan så pussade jag på Johannes, jag tror jag ska göra det nu med, 23:23.
Oj, det var mysigt.

Nu började jag tänka på hur det var förr, då vi var nykära.
Våran första kyss.
Det var som om du väckte mig till livet igen.
Hjärtat började slå, pumpa blod i mina ådror, jag började andas. Leva.
Leva för dig, Johannes.
Aldrig någonsin har jag älskat någon som jag älskar dig.
Du är mitt allt, det underbaraste som finns, du räddade mig.
Om du bara förstog hur tacksam jag är som har dig,
förstog hur mycket jag älskar dig.

Over&Out

Inga kommentarer: