torsdag, februari 15, 2007

Oro

Hur vet man säkert?
Nu förtiden har jag jämt den där oron i min mage som gör ont.
Riktigt jävla ont.
Jag är så rädd att bli sårad.

Idag när vi duschade så ville jag bara börja grina.
Tanken snurrade i mig hela tiden, jag började må illa.
Jag vill spy.
Men jag försökte vara så normal som det gick.
Normal kan ju ingen vara, men jag försökte vara mitt glada jag.
Jag vet inte om jag lyckades, men du verkade inte märka nått i alla fall.

Jag vet inte vad jag ska skriva nå mer..
Du ligger i min säng nu, kollar på dina bilder i din kamera, vad tänker du på?
Jag tänker bara på en sak hela tiden nu, & det kommer antaligen sitta & nöta i min skalle dom senaste timmarna nu.

Jag fattar inte ens hur jag orkar tänka dom här tankarna, jag älskar ju dig, litar på dig.
Eller.. Litar jag verkligen på dig? Kan jag det? Kan man lita på killar?
Man kan ju inte riktigt lita på tjejer om att berätta hemlisar, men kan man lita på killar i kärlek?
Två gånger har jag blivit lurad i förhållande.
Dom har flörtat med andra, sagt att dom älskar dom mer än mig, knullat dom.


Hur vet man säkert?

Over&Out

Inga kommentarer: