lördag, februari 17, 2007

Vår?

Shit vad jag vill ha vår nu.
Allt ute har börjat se så tråkigt ut igen, ingen ny fin snö är det. Bara trist.
Så ge mig lite vår?
Allt det gröna börjar komma fram, solen börjar lysa på oss.
Det luktar gott ute igen för att det har börjat regna & asfalten blir blöt.
Det måste väl vara en av dom underbaraste lukterna?
Det tycker i alla fall jag :)

I alla fall, undra vad tusan man ska ta & hitta på idag då?
Jag känner mig sådär lite smyg lat idag också, allt ser ju så tråkigt ut ute också, så man har ju inte direkt lust att gå ut heller.
Jag skulle haft lite godis, det skulle vara GREAAAT!
Men har man nå pengar? Icke.
Hatar när man har det dåligt ställt :(
Jag har fått leva på åtta kronor hela den här månaden, thats sux.
Mamma har inte jobbat den här månaden pga att hon är sjukskriven, thats sux to.
Mamma är också sjukskriven nästa månad, vilket sux so fucking much!
Jag hoppas i alla fall att jag får studiebidrag den här månaden så jag kan åka till Jenny, annars så dör jag.
Förstår du hur mycket jag saknar dig?
Förstår du hur mycket jag vill äta godis med dig? Mysa under täcket & berätta hemliga saker?
Det är i alla fall en av dom bästa sakerna i livet!
& jag vill faktiskt tacka Simon för detta, hade du inte flörtat med na, hade jag inte upptäckt henne, så tack så mycket lilla idiot :)

Eeh, nu kommer jag inte på nått att skriva, tror väl jag ska hoppa in i duschen & sen kolla lite på tv, vänta på att Jojje hör av sig :)

Over&Out

Inga kommentarer: