tisdag, februari 20, 2007

Jaharu

Penis.
Jag har ingen aning om vad jag ska skriva, det finns inget viktigt.
Jag har i alla fall läst ut den där bög boken nu som jag fick av Lisa.
Nu håller jag på med en ''kort'' sammanfattning, jag har skrivit en sida & fortfarnade inte kommit fram till det som jag vill komma fram till! Detta kommer ta år, jag kommer typ skriva en ny version av den boken!
Jag är en nöt!

EEH.
Well, undra vad tusan man ska hitta på idag?
Antagligen sitta här & inte göra nånting, det suger häst, jepp jepp.
JAG GÖR ALDRIG NÅNTING! Kan bero på att jag är en osocial liten penis.
Men i morgon ska jag vara med Karro, det ska bli mys! Det var längesedan jag var med henne förr.
Man får hoppas på det blir kul i alla fall :o Vi kanske får dra iväg med en pulka nånstans & åka lite, det skulle vara kul :)
BARNSLIG <3

Äh, nu ska jag ta & försöka skiva klart den dära sammanfattningen så jag har det gjort, sen kan jag jobba lite matte & försöka mig på den där cp engelskan med frågor som det inte finns några svar på.

Over&Out

Inga kommentarer: