lördag, februari 24, 2007

Idiot.

Idiot är det enda jag har att säga till dig.
Vad fan tror du att du är för jävla förebild som kör en jävla skoter full?
VAD FAN TÄNKER DU MED GUBBFAN?
Du ska för fan vara en förebild för mig & Jesper!

Fan alltså.. Jag är så jävla arg så att jag upprepar allt flera gånger!
Först håller du på att köra in i mamma, sen så nästan in i Jojjes mammas bil, sen kör du ner i slänten & välter skotern!
FATTARU HUR JÄVLA ARG JAG ÄR?!
Jag trodde jag tyckte mest om dig av mamma & dig, men nu har jag fan ändrat mig.
Du är en värdelös skit!
Ibland undrar jag om du kommer bli som farfar...
Alltså, vad fan tänker du med?
Du vet förfan hur du blir av att dricka sprit!

Jag är så jävla arg på dig just nu så att jag kallsvettas!
När jag gick in efter att sett hur skotern låg så ville jag bara gå & slå dig rakt i ansikte.
För det är fan vad du förtjänar!

Nu hoppas jag bara på att du vaknar & läser sms:et jag skrev till dig!

Over&Out

Inga kommentarer: