torsdag, december 22, 2011

Avslappning med Shiva

Tränade min dagliga träning nyss, för andra gången.
Kände att jag inte gick fullt ut tidigare idag.

Efter det så kom Shiva och la sig i hundbädden och såg SÅÅÅ gosig ut.
Så jag kröp ner med henne, och hon var så himla gosig.
Efter fem minuter började hennes tunga, trötta, avslappnande andning,
och jag kände hur jag blev mer och mer avslappnad.

När jag till slut, efter cirka 20 minuter reste mig upp,
trots att jag EGENTLIGEN INTE ville, men höll på att somna, så klev jag upp,
och kände att ALLA mina spänningar hade försvunnit!

Har inte ett dugg ont i nacken längre! Och jag brukar ALLTID
ha ont där, eftersom jag är så jävla spänd jämt. Stressad utan anledning osv.
Men nu är jag helt avslappnad.

GUD VAD JAG ÄLSKAR DIG SHIVA! VÄRLDENS BÄSTA HUND!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gilla !

Anonym sa...

Mysigt tycker mormor

Anonym sa...

Finaste flickorna <3