tisdag, augusti 17, 2010

Lista/frågor

Jag hatar Riduzh för att hon visade mig sidan Caboo!

Avsluta meningen:
Jag har insett att min senaste kyss var
väldigt mysig!
Jag lyssnar på den coolaste och bästa musiken evvah!
Jag pratar bara med dem coola kidzen!
Jag tycker om att göra knäppa saker.
Min första riktiga kyss var så tråkig att jag inte minns den.
Jag avskyr när folk är så sjukt tröga så att jag får migrän.
Jag gillar mat!
När jag vaknar på morgonen är jag trött, sur och kissnödig.
Jag är förälskad i din mamma.
Jag kommer alltid minnas alla sjuka saker jag har varit med om.
Sist jag grät så kissade jag.
Min mobiltelefon är nylagad!
Kärleken är lite halvkrångligt!
Innan jag går och lägger mig tänker jag på sex!
Just nu tänker jag på sex, HA!
Bebisar är småa och läskiga!
Ikväll ska jag vara tråkig.
Imorgon ska jag förhoppningsvis göra något vettigt.
Jag vill ha en egen lägenhet!

Inga kommentarer: