tisdag, augusti 17, 2010

Lista/frågor

Är du:
Osäker:
Osäker på människor och mig själv, yes!
Trött: Nej.
Intressant: Förmodligen inte.
Smart: Street smart.
Barnslig: Det händer!
Skoltrött: Redan i lågstadiet.
Rolig: Mjae, det hoppas jag.
Pratglad: Ibland.
Frågvis: I'm a girl, så vanligtvis är jag det.
Blyg: YES!
Lätt uttråkad: Lätt rastlös, oh yeah, oftast!
Vegetarian: Noes.
Pålitlig: JA!

Har du:
För många vänner:
Noes.
Tvångstankar: YES!
Färgat håret: Ja, men inte på otroligt länge nu.
Brutit några ben: Noes.
Några piercings: Yes! Bröstvårtan och tungan, sen två töjningar i öronen.
Egen dator: Yes.
Gjort bort dig rejält: Ja!?
Bra självförtroende: NEJ!
Komplex: JA!
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej.
Varit kär: Ja.
Blivit kär i någon på nätet: Nej, förälskad in that case.
Dumpat någon: Ja.
Stulit någonting: Lol, ja!
Gjort något olagligt: Haha, you goddamn better believe!

Vem:
Saknar du:
Morfar.
Vill du döda: Mig själv.
Kramade du senast: Shiva
Skrev du sms sist till: Hedmano.
Vill du vara som: Eeh?
Sårade dig sist: Dunno.
Vill du bli galet full med: Haha! Vad är det för fråga?
Gjorde dig riktigt glad senast: :)
Fick du sms från senast: Hedmano.
Ringde dig senast: Mami!
Ska du gifta dig med: Jag ska inte gifta mig!
Får dig att skratta: Oj! Det är väldigt mycket saker som får mig att skratta!

Inga kommentarer: