fredag, juni 25, 2010

Nada Cambia

Har börjat bli så jävla sjukt less på internet alltså..
Blir bara deprimerad av att sitta vid datorn, HA!

I morgon (idag) är det midsommar.
Verkar som att inte en enda jävel har någon idé om vad fan dem ska göra.
(vårda språket Jennifer) (fuck you)

Blir väl kanske att jag drar upp till Karro och grillar,
men sen vet jag inte alls vad jag ska göra.
Beror på vad Karro och hennes kompisar göra,
beror på vad min föräldrar ska göra.
Åker mor och far till sjöss så må jag stanna hemma i Njutånger.
Shiva löper och det gör hunden Ior väldigt ledsen,
eftersom han inte får para sig med henne, HA!

Ja ja, man märker väl, I guess..

God natt.

I'm like Mussolini, I rule with a iron fist
I stab you in the bladder with a dagger and
watch you die in piss
Cut inside your wrist, drink the blood money

Inga kommentarer: