lördag, juni 26, 2010

Heartbeats

Vet inte riktigt vad jag ska säga om gårdagen.
Antagligen är jag en spinkis/smalis. HA!
Egentligen ska jag väl inte ta illa upp om det,
men när jag hör mina föräldrar och min mormor påpeka det så är det en sak;
Sånt säger alltid föräldrar!
Men när jag fick höra det ett antal gånger igår så började jag ta illa upp till slut.
Så jävla smal är jag väl inte? Smala armar har jag, det vet jag, men inte är jag så jävla smal annars?
Skulle kalla mig "normal"..
Nåja!

Kvällen var förvirrande.
Började med grillning hemma hos Karro, och när folk började ramla in och vi skulle iväg på fest så började allt spåra ur.
(Här vet jag själv vad det ska stå, övriga som läser behöver inte veta)

Kom hem vid kvart i två kanske.
Fikade och spelade lite MarioKart med lillebror.
Skulle gå och lägga mig, men det bara snurrade i mitt huvud,
när jag blundade började jag att må illa.
Detta slutade med att jag somnade vid sju i morse!
Men jag tog mig upp vid elva ändå!

Nu ska jag duscha, sen åka ut till Karros stuga!

One night to be confused, one night to speed up truth
We had a promise made, four hands and then away

1 kommentar:

emelie sa...

såhär är det:

när en tjej säger att en annan tjej är "bara föööör smal asså" så är det vanligtvis avundsjuka som ligger bakom. speciellt om tjejen är skinny utan att ha ätstörningar. du är hur fin som helst och ingen jävla bitter bitch ska få dig att känna att du inte är det.

plus att det är så jävla rude att gång på gång säga "ah men ÄTER DU ENS ELLER?" för tjejen man säger det kanske HAR anorexia och mår skitdåligt av att folk påpekar det. det är bättre att fråga "hur mår du egentligen?" om man nu misstänker att någon är sjuk.

ÅÅÅÅH. min poäng är väl att folk ska hålla käften om sånt där om dom inte är en av ens bästa vänner eller, som sagt, ens mormor/farmor/nära släkting.