söndag, mars 21, 2010

Underbar dag, kväll och natt!

Dagen började med att jag skulle till Anki för att släppa ihop Shiva med hennes hund Bamse.
Kollade bussar och det var fan bara jävla cp-tider det gick.
Mamma frågade om jag ville följa med ut på isen, vilket jag beslöt mig efter ett tag att göra.
Jag gjorde rätt i att göra det dessutom!
Det var så jävla roligt! Haha!


Finns fler bilder på Facebook sedan den dagen, för er som missat det!

Senare på kvällen så var det lite småplanerat att åka in till Stimpa för att ha en mys-fest med the gang!
Stimpa skulle gå från Hannah vid 19, så jag hade fixat skjuts till den tiden.
Jag gjorde mig i ordning och ringde Stimpa 18:30 och fick höra att han skulle träffa någon bekant hemma i Iggesund och hade glömt bort att berätta det för mig, haha!

Men jag gav inte upp (vilket jag skulle ha gjort för ett år sedan), jag satt ju klar hemma, hade skjuts, så jag ringde Olle och frågade vad han skulle göra, han hade inget planerat, så jag frågade om jag kunde komma dit och bjuda honom på lite öl ^_^
Han tyckte att det lät fint, så jag fick skjuts av min dagis-kärlek!
Köpte lite pommes uppe på Håsta medans Olle gick och mötte mig.

Fick se Olles lägenhet för första gången, och jag må säga att den är riktigt mysig!
Senare på kvällen kom Norre och Frölle förbi, vi började försöka hitta klassiska Voxpox-videos och bara riktigt njöt!
90-talet ftw.

Vid 0145 (tror jag) så ringde Mattias (min skjuts) och sa att han var i stan och skulle mot Njutånger för att köra hem sin bror och en kompis, frågade om jag skulle med, och tänkte att det kanske var lika bra, ögonlocken började bli ganska tunga ^_^

När jag kom hem så fikade jag lite, gick ut med hunden och min bror, och la mig sedan i sängen och somnade till Ice Age 3!

BOOOYA!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du skulle garanterat ha gett upp att åka nånstans om det hade varit för ett år sen, om du inte redan hade struntat i allt från början:P Mycket har hänt på 1 år! PUSS!

/Fili