söndag, mars 21, 2010

100319

Idag så bowlade jag med min familj, så nu ska jag rabbla upp alla:
Jennifer (jag)
Jesper (lillebror)
Jessica (min mamma)
Kjell (min pappa)

Gunilla (min mormor)
Bertil (mormors sambo)
Anders (Bertils son)

Viktoria
Madelene
Karolin (barndomskompis)
Niklas (Karolins pojkvän)
Johanna (mammas barndomskompis)
Robert (pappas barndomskompis)

Helen (mammas barndomskompis, storasyster åt Johanna)
L-H (Helens sambo)

Gudrun (mamma åt Johanna och Helen, mormor åt Karro, Maddis och Vickan)
Kjell (pappa åt Johanna och Helen, morfar åt Karro, Maddis och Vickan)

FIN FAKTA!

Jag kände även av ångest för fösta gången sedan jag kom hem.
När vi bowlade kunde jag nästan tänka bort den helt och ha roligt.
På donken kunde jag "leva med det", men så fort vi satte oss i bilen och åkte hem så rasade det verkligen.
Jag mådde så sjukt JÄVLA dåligt!

Vid 22-tiden ringde Karro och undrade om jag ville se på film med henne, Carro och Jossan, ångesten hade försvunnit då och jag tänkte passa på att försöka ha roligt, jag var ju ändå så inte trött.
Blev en mysig kväll!

1 kommentar:

Mamma sa...

Vilken genomgång av alla som var med :)