söndag, mars 28, 2010

100326 - 100328

Fredag:
Partajade lite hemma hos Stimpa med en massa folk.
Åkte hem med 0022 bussen och kom i säng vid 0130.

Lördag:
Klev upp 0500, gick med hunden, käkade frukost och satte mig i bilen (0700) med mor och far, på väg mot Norge.
(såg coolast ut när jag sov i bilen i alla fall, oh yeah!)


Kom fram 1530.
Hjälpte Filip att städa lägenheten och tog hem en massa grejer.
Vi åkte hem vid 1930 och kom hem 0300.

Så underbart! Känner mig fortfarande ganska sliten från i onsdags, haha!

Idag så har jag bara suttit inne typ.
Gick dock en ganska dryg promenad med min lillebror, haha.
Han sa flera gånger att han hatade mig, lol!
Vi skulle gå i skoterspår med han sjönk ner ganska ofta, lol, jag och Shiva hade också en del problem med att ta oss fram ;P
Men så fort vi kom in i skogen där solen inte hade legat på så gick det bättre, hihi!

Inga kommentarer: