torsdag, mars 25, 2010

100324 - 100325

Stödord:
Jag, Olle, Hedde, Norre, Frölle, P-O, plus en till grabb som jag inte minns vad han hette.
Drack alkohol och blev frälsad.
Frölle gick hem, tror jag.

Vi drog ner mot Bockarna ~2200.
Grabben som jag glömde namnet på försvann.

Vi gick in på Bockarna, P-O glömde ID, han gick hem.
Olle och Norre dissade mig och Hedde hela kvällen inne på Bockarna.

~0145 så gick jag, Olle och Hedde till Olles lägenhet.
Vi sprang omrking i Olles lägenhet i flera timmar.
Olle fotade 402 bilder med min kamera.

~0600 började Olle och Hedde spela FIFA och NHL.
Jag låg halvdöd.

~1030 - 1200 (minns inte alls vilken tid, inte ens ungeär), köpte pizza.

~1300 Olle och Hedde somnade, och jag drog hem.

Jag har ont i hela kroppen, men jag är glad ändå, men gladast är nog räven!







Inga kommentarer: