söndag, december 13, 2009

Rehab

Just precis så!
Rehab.

Nästan i alla fall.
Jag är inte inlagd.
Jag måste bara sluta få i mig så mycket socker.

Sedan jag flyttade till Norge har Filip och jag köpt tio stycken 1,5L cola för 100:-
Alltså.. När dem har tagit slut, så har vi köpt nya.
Sen tänker man på hur många dagar jag har bott här,
och att det gick cirka 1½ flaska varje dag.
Det blir mycket cola!

I torsdags tog colan slut, sedan dess har jag slukat i mig:
En 0,5L cola till en hamburgare! Visst är jag duktig?
Idag blev det vatten till maten, woho!
Dessutom har jag trappat ner på godiset.
Jag har som sagt inte klarat av att sluta bara så där, vore ju en chock för kroppen - som man brukar säga!

Jag är så stolt över mig själv!
OCH SÅ JÄVLA GODISSUGEN!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hurra Jennifer, bra tanke,jag tänker på dej varje gång du lyckas att låta bli, hoopas Du känner det.
Kram Mormor