fredag, oktober 30, 2009

Jobba, jobba, jobba

Fick nyss ett sms av Runa om att det fanns lediga jobbtider i morgon och på söndag.
Jag fick lite ångest när jag insåg att jag måsta välja bort en dag i Oslo med mina föräldrar.
Men jag behöver ju faktiskt pengarna.

Så i morgon ska jag jobba 11 - 19, och på söndag blir det 12 - 20.
16 timmar sammanlagt. Gruvar mig lite faktiskt.
Får trösta mig med att jag får cirka 1760 norska, cirka 2181 svenska.

Just nu vill jag helst bara gå och lägga mig. Är mysigt trött.
Men mina föräldrar kommer hit om 3 timmar.
Får vänta tills att dem har åkt.

ABO.

2 kommentarer:

towe sa...

jaa, det är helt sjukt =/ ..
förstr inte varför bara "mördarna" får hjälp, med bra advokat osv..
usch!!!!!!!

Anonym sa...

Ha inte ångest vi förstår att du måste jobba. Vi har ju hängt på statoil o sen käkade vi tilsammans. Du är duktig på jobbet å vi åt ju en god baconpölse hos dig. Och köpte julebrus:) Kramar !!! JÄD.