tisdag, oktober 13, 2009

Intressant? Roligt?

Åh, jag vill skriva nånting intressant. Intressant och roligt!
Men vad är det som är roligt och intressant?

Jag vet seriöst inte vad som är intressant.
Fast.. Vad fan bryr jag mig om vad majoritet tycker är intressant?
Det är väl det jag tycker är intressant som gäller i den här bloggen, aight?
Men då är frågan:
Vad är intressant enligt mig?

Vill du veta? Fortsätt läsa.
Vill du inte veta? Fortsätt läsa ändå, det kan bli roligt!

Jag tycker det är hur coolt som helst hur vi människor.. emmh.. ja.
Haha. Vad är intressant med oss människor i egentligen?
Gud vad många frågor det blir!

Nånting som jag faktiskt tycker är intressant och inte hade tänkt på förens någon sa det till mig är:
Känslor.
Hur vi människor kan känna olika känslor.
Hur människor kan göra oss glada och ledsna, genom deras känslor.
Är inte det coolt? Hur vi kan känna lycka, sorg, glädje, hat, ångest, panik osv?

Äh.. Jag orkar inte, jag kanske fortsätter på det här inlägget någon annan gång..



Inga kommentarer: