tisdag, oktober 13, 2009

091013

Det som är så skönt med att sova bort hela dagarna är att tiden går så fort.
Man slipper sitta vaken och plågas igenom det tråkiga livet.
Men det ska bli skönt att få komma hem och sova riktigt.
Kliva upp i bra tid, gå ut på promenad med Shiva och vara allmänt dryg, och ha roligt.

För en timme skickade Filip ett sms som löd:
"Gott med burn ;)".
Jag har suttit och tänkt på vad han menar och kommit fram till två saker, men med samma innebörd.

Läs här:
1. Han skriver att det är gott med burn, alltså, han frestar mig för att jag ska bli sugen och gå till Statoil för att köpa en så att han får träffa mig.

2. Han menar "Jag saknar dig, kan du inte komma hit och dricka burn med mig? Snälla älskling, jag älskar dig, min lilla älskling!."

Vad kan man säga? Jag har världens bästa pojkvän.
Nu ska jag gå och köpa burn!

Och angående chips!
Jämt när jag äter chips så får jag chipssmulor på min vänstra axel, JÄMT!
Varför just på den vänstra?
VAD TROR DU? KÄRA DU SOM LÄSER DETTA?!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Om du har chips på vänstra axel...........då äter du med höger armen va ? Rätta mig om jag har fel !

Lisyia sa...

Jag äter med vänstra handen, hahaha :(

Anonym sa...

Typiskt :-)