söndag, september 27, 2009

Emblems of Conquest

Ouh!
Snart har jag fått ihop 58 Emblems of Conquest.
Ska köpa ett nytt head för dem.
Jag insåg nämligen något riktigt jävla pinsamt igår..
MITT HEAD ÄR LEVEL 78?!
LOLOLOLOLOL....
Jag skäms.. Jag mår faktiskt jättedåligt över det!
HUR JÄVLA LÄNGE HAR JAG INTE VARIT LEVEL 80?
Well okey, jag har faktiskt inte kört så många raids.
Närmare bestämt två..
Det är pinsamt..
Vad fan..
I morgon blir det av att köra en massa heroics.
Jag mår psykiskt dåligt över att ha erkänt detta nu, så jag måste nog gå och gråta lite..
(jag skulle kunna göra det faktiskt)

Jag tänker nog trösta mig med att HÖRA futurama medans jag ligger i sängen.
Måste fan fixa hit en TV så jag kan koppla från datorn till TV:en.
Ganska värdelöst att inte kunna kolla på nånting.

Adjöken.

Inga kommentarer: