söndag, september 27, 2009

090927

Ouh! Vaknade nyss! (04:50)
Somnade till ett litet tag efter förra inlägget, haha!
Bra gjort Jennifer.

Vaknade nu av att jag har jätteont i halsen och är lite bajsnödig.
Så jag ska bajsa nu.
Brb!


[Guild] [Lisyia]: Back
[Guild] [Random]: Welcome back Lisyia.
[Guild] [Lisyia]: Thank you!

Det var skönt.
Sitter nu här och dricker Himlagott (te) och äter en macka med gurka på, nam!

Tidigare idag så gjorde jag och Filip pasta och kyckling-sallad.
Det var jättegott! Jag åt mig övermätt på sallad, haha! Tänk att det går.
Nåja, colan hjälpte nog till lite :}

På måndag ska vi åka till Jysk!
Vi behöver en garderob, egentligen två. Så det får bli så!

Just ja.
Idag när jag och Filip skulle handla till salladen så letade vi efter vinäger och olivolja.
Och i en flaskan innehöll det nånting roligt:

Sulfitter.. Hahaha! WTF?!
Det var roligt..

Inga kommentarer: