lördag, september 12, 2009

Bilder från 090911

Lite bilder från igår kväll :)


Cool brud, bah!


Min ->OUTFIT<- ner ifrån. MMM, snygg OUTFIT va?!
Så jävla cool OUTFIT! Det är jättehäftigt att skriva OUTFIT.
(ironi)

Slår man upp ordet Outfit i en engelska bok så står det:
utrustning, utstyrsel, ekipering, persedlar, redskap, tillbehör (substantiv) kläder och skor.

Så jag ska nog börja skriva "Dagens utrustning", bara för att jävlas med dem som skriver "Dagens outfit".


Åter till bilderna.


Detta är Hanna, som sprang iväg med ett leende då hon visste att jag inte skulle lyckas fånga henne på bild.
Rackarns kvinna!!!


HEJ, vi är tjära!
(lägg märke till ett stavfel, men att du uttalade det likadant som om det hade stått "kära")


Mysipys!


Shit vilken häftig och cool pojkvän jag har som "langar posen".
Oj oj oj.


Han ser lite busig och klurig ut.
Vad pågår i hans hjärna tro?


Det händer schysta saker på tv:en?
Oh yes.


Detta får bli sista bilden för kvällen.

Mysipys!

Jag hade en jättetrevlig kväll, wöhö!
Verkar som om vi alla hade det. :

Inga kommentarer: