lördag, september 12, 2009

090912

Man skriver ett skumt inlägg, om en dröm, sen får man höra:
"Mår du kanske sämre idag än vad du gjorde igår?"
Haha, jag blir besviken när ni tror sånt skit.

Och nej, idag mår jag faktiskt mycket bättre mot för igår.
Igår hade jag inte sovit nånting, och jag hade magkatarr.
Idag vaknade jag, så då hade jag fått sömn, och min magkatarr hade gått över.
Jag kan ju knappast må sämre idag, mot för igår.

Men appropå igår!
Skitbra kväll!
Filip, Stimpa, Olle och jag gjorde ett fat med frukter på, chips, ostiga bollar, choklad, och ja. Jag tror det var allt!
Må säga att hela kvällen var riktigt värd!
Jag har saknat dem kvällarna när man har suttit upp och ned i Norge och haft skittråkigt.


Jäjä, ska nog ta och käka frulle nu, sedan packa, oi.

Inga kommentarer: