lördag, september 19, 2009

Becoming Insane

Klockan är just nu 04:08.
Kom hem från Statoil för cirka en halvtimme sedan.
Började känna mig lite sjuk. Uppsvullen i halsen och lite kallsvettig.
Jäkla Filip! :D


Hade lite tur idag när jag stod i kassan, Runa kom nämligen in dit.
Hoppas att det gav ett bra intryck, att jag är intresserad av att jobba,
när jag till och med gör det gratis på nätterna med Filip ibland, hoho.
Lär mig ju PLU-koder och lite trix medans jag jobbar med honom,
så då kommer jag inte behöva så mycket upplärning sedan, hihi.
(har tagit hem en lapp idag med dem viktigaste PLU-koderna, ska tjuvträna, hoho)




No me acuerdo lo que paso
Ni me di cuenta ni que me pico
Todo da vueltas como un carrusel
Locura recurre todita mi piel

Wake me up before I change again
Remind me the story that I won´t get insane
Tell me why it´s always the same
Explain me the reason why I´m so much in pain

Before I change again...
Remind me the story that I won't get insane
Before I change again...
Remind me the story that I won't get insane

Insane, insane, insane, insane, insane, I'm Becoming Insane!!!

Inga kommentarer: