lördag, september 19, 2009

090919

Ja, för 19 år sedan föddes jag!
Ganska coolt.

Fick ett sms av min moder:
Den 19 09 1990 kl.05:54 föddes världens vackraste, underbaraste dotter.
Hon vägde 3930g och var 52 cm lång. Känns som nyss, och nu är hon längre än mig.
Första gången du firar i din egen lägenhet och jag inte är där.
Men det får vi ta igen när du kommer hem.
Grattis tjejen! Älskar dig, kram mamma!
Pappa hälsar!


HOHO!
Värsta gulliga smset ^^
LAV JA DUDZ 2! (översättning till mor och far: Love you dudes too!)

Och eftersom jag fyller år idag tycker jag att ALLA som besöker min blogg ska gå in på denna länk:
http://s4.gladiatus.se/game/c.php?uid=40458

Det är som sagt, en länk till ett textbaserat spel, jag får guld i spelet om ni går in där!
KOM IGEN! KLICKA DÅ! För min skull! SNÄLLA :}

2 kommentarer: