torsdag, augusti 13, 2009

Stjärnorna finns här

Har varit och kollat på lägenheten nu med Filip och Fredrik!
Den var.. Ja, inte som på bilderna, men helt okej, och i princip fräsch!
Även många som har kollat på den, och förmodligen ska kolla på den.
Så i slutet av månaden får vi veta om vi får den eller inte, så vi kommer förmodligen försöka hitta fler lägenheten i Vestby, lika bra utifall att!

Efter att vi hade kollat på lägenheten så åkte jag Fredrik tåg hem, gick prima!
Jag tåg mig även från stationen till bussen ensam, wiho!
Dessutom så vågade jag fråga om jag kunde åka på tågbiljetten hem, wöhö!
VISST ÄR JAG DUKTIG?!
I vanliga fall hade jag slängt fram pengar bara.
(eller klivit på i mitten utav bussen, men jag misstänkte att en kontrollant tänkte kliva på också, inte roligt att böta!!!)

Så just nu sitter jag "hemma", käkar pommes och är stolt över mig själv!
Har börjat känna att jag måste ta mer ansvar nu förtiden.
Det är mitt liv, inte någon annans, wöhöhöhhööhö.

ÄTA!!
HEJ DÅ!

Bra text
I
v




Så vad är på gång, ledarna i världen dem vill vänta tills imorrn
Tror att man kan stänga av och bara starta om
Men vi värderar livet, så vi följer inte dom
Så vad är på gång, jag frågar, så vad är på gång
Tiden rinner ut, men ingen samarbetar här
Alla vill till toppen och vill göra karriär
Vi vill ut i rymden, men stjärnorna finns här

Vill du se stjärnorna ta dig en titt omkring
Vem är det som bestämmer om man blivit nånting
Jakten på framgång och succé gör människan blind
Livet är större än materiella ting
Du har inget att bevisa för dem
Bli aldrig nånsin en kopia av nån
När dom vill visa deras väg så kan du hälsa att vi följer inte med.

Så vad är på gång...

Världen är liten men klyftan är stor
Ensamhället råder och tystnaden gror
Så man känner en dystrare ton, ingen respekterar livet
Ledarna dom kommer men dom går igen och någonstans förlorar människan mot snåljåpen
Men då väljer du en mission som börjar gå mot den
Sluta leta efter toppen för du står på den

Så vad är på gång...

Allt du äger är ingenting värt, om du inte väljer vad du har kärt
Och ditt hus är aldrig nåt hem, utan kärlek är du alltid tomhänt
Allt du äger är ingenting värt, om du inte väljer vad du har kärt.
Och ditt hus är aldrig nåt hem, du är alltid tomhänt

Så vad är på gång.

Inga kommentarer: