torsdag, augusti 13, 2009

Lägenhet

Oi!

Jag kom på lite mer saker vi gjorde igår!!!
Vi var till Skatteetaten och fixade skattekort!
(fan vad retard skatteetaten ser ut att stavas, men jag googlade, och det är rätt stavat!)

Så om cirka en och en halv vecka så kommer jag att få ett norsktpersonnummer, bland annat!
Fem sista siffror i stället för fyra, fucking asshole-retard!

Så fort jag har bytt om, borstat tänderna och kissat så ska vi dra till Nordea och skaffa ett bankkonto, wiho, så kul!
Men då slipper vi krångla med en massa överförningar sedan när vi ska betala hyra och få lön.

Senare idag så ska jag, Filip och Fredrik åka och kolla på lägenheten, ska gå på visning till och med!
Det är en familj som är intresserad utav lägenheten, så man får hoppas på att dem INTE vill ha den, så att vi kan ta den, oi!

Men näru, nu ska jag ta och göra något vettigt!

HÄJRÅ!

1 kommentar:

Anki sa...

Hoppas ni får den:D